Tvůrčí psaní bez hranic

Návrat ztraceného autora

Někteří z Vás si už možná všimli, že Kalamář fantazie doznal určitých změn. Asi tou největší je vlastně fakt, že po dlouhé době (musím bez skrupulí přiznat, že po opravdu dlouhé době) obnovil svoji působnost. Sice mě mrzí, že jsem v psaní kvůli časovému presu nemohl pokračovat, ale na straně druhé jsem během té doby prožil tolik věcí, které mě posunuly dále, že bych neměnil!

Nicméně přiznávám, že mi psaní chybělo… A tak když jsem nenávratně uzavřel jednu etapu svého života, rozhodl jsem se vrátit zpět ke Kalamáři fantazie. Zapracoval jsem trošku na novém grafickém kabátku, promazal neaktuální příspěvky a rozšířil blog o kategorii poezie.

Nedávám si za cíl, kolikrát týdně či měsíčně bych měl zveřejnit nový příspěvek, poněvadž v takovém případě bych psal již z povinnosti, z určité stereotypnosti, a tomu se chci vyhnout! Doufám však, že mě pověstná múza nebude opouštět často a příspěvků bude co možná nejvíce.

Děkuji za podporu stálým čtenářům a těm příležitostným slibuji, že si je svou tvorbou získám! Příjemné čtení.

 

Napsat komentář

Štítky