Tvůrčí psaní bez hranic

Původně jsem chtěl do názvu ještě vložit slovo „bohužel“, ale nakonec jsem tak neudělal. Napadlo mě: mělo tam vůbec patřit? Je špatně, že život druhé šance mnohdy nedává, nebo je tomu naopak?

Před několika dny jsem zažil jistou situaci, o níž vím, že jsem ji nevyřešil zrovna nejlépe. Když mi to konečně došlo a mým jediným přáním bylo vrátit čas o několik hodin zpátky, rozhodl jsem se vzít rozum do hrsti a všemi možnými a naivními prostředky jsem začal situaci zachraňovat. Pozdě!

Kdybych psal tento článek tehdy, slovo „bohužel“ by se v titulku určitě objevilo, ale nyní už vím, že je mnohdy přínosnější druhou šanci jednoduše nedostat.  Zkušenost, kterou si z ní odneseme je sice hořká, bolestivá, nepříjemná, může nás stát balík peněz nebo třeba dlouholeté přátelství, ale časem se ukáže, že  je to zkušenost přínosná. Musíme si uvědomit, že slova a události se prostě zpátky vrátit nedají a nám nezbývá než se z našich chyb poučit a jít dál!

Navíc věřím, že čím větší dopad daná situace bude mít, tím více se nám vryje pod kůži a pokud náhodou někdy v budoucnu opět nastane, nezachováme se stejně bezmyšlenkovitě jako prvně!

Comments on: "Život druhou šanci leckdy nedává" (1)

  1. cuprumov said:

    Souhlasím. Nakonec, kdybychom z toho kola jako děti nepadali, těžko dnes na něm umíme jezdit no ne? 🙂

Napsat komentář

Štítky